Livrare/Implementare solutii DataWarehouse

A+ A A-

Livrare / Implementare solutii DataWarehouse

Asistarea clienților în proiectarea, dezvoltarea și implementarea de soluții care achiziționează, transformă și integrează date corecte, precum și livrarea acestui conţinut către persoanele interesate, în formatul potrivit.
Servicile BI sunt definite de practicile și tehnologiile care stau la bază, cum ar fi analiza de date, managementul performanței afacerii, depozitul de date, planșa de indicatori și indicatorii cheie de performanță (KPI). Mai mult decât o tehnologie, programele Business Intelligence necesită transformarea proceselor, resurse și competențe noi.
Posibilitatea de a colecta din diferite surse informația și de a o transforma în informație de business utilizabilă reprezintă o caracteristică de succes a unei companii. A optimiza performanța într-o companie depinde, de obicei, de abilitatea persoanei de decizie de a simți și răspunde, cu alte cuvinte de abilitatea de a măsura și înțelege performanța afacerii și apoi de a acționa utilizând informația la momentul potrivit. Când o persoană într-o poziție de decizie nu este capabilă să intuiască în mod corect sau să răspundă rapid, abilitatea sa de a obține performanță scade. Acest impas este tipic și caracterizat prin lipsa informației necesare la momentul în care decizii de business de importanță critică sunt necesare.
Un element cheie al implementării Business Intelligence se referă la modalitățile și mecanismele de furnizare a datelor și informației necesare pentru utilizatori. Livrarea informației prin intermediul bazelor de date, serverelor intermediare, aplicații baze de date client/server sau interacțiuni web server, prezintă o provocare pentru majoritatea companiilor și utilizatorilor.
Servicii Business Intelligence oferite:
•    Soluții ETL (Extract, transformare și încărcare)
•    Modelare depozit de date: Kimball, Inmon, DataVault, Relații-Entități
•    Analiză operațională: monitorizare, management și analiza afacerii.
•    Management de performanță: adoptarea deciziilor critice în cazul evenimentelor de risc și oportunităților.
•    Risc: monitorizarea respectării reglemantărilor (Basel II) și a riscului dintre divizii și regiuni.
•    Detectarea Fraudei: predicție, atenuarea sau reducerea potențialelor rezultate nedorite.
•    Analiză Clienti: gestionare posibilități și relații între clienți prin întreg procesul de uniformizare a calității informației.
•    Productivitate: măsurarea și monitorizarea utilizării și eficientizării forței de muncă pentru a îmbunătăți productivitatea.
Modul de a conduce o afacere este în continuă schimbare. Datorită atenției crescute asupra colaborării și a utilizării tehnologiei pentru a atrage oportunități, companiile evaluează modalitățile în care domeniul IT poate fi mai bine integrat în business. Odată cu creșterea utilizării BI, și creșterea numărului de opțiuni, companiile vor avea un mare avantaj în raport cu alegerile disponibile – dacă alegerea unei soluții bazate pe servicii, opțiuni de implementare, caracteristici și funcționalitate sau preț – și cum vor dori să utilizeze BI pentru luarea deciziilor.

www.bion-team.ro - Template Design - ITNet